Director/a de Casal d’estiu
Data de publicació: 17/05/2016
Empresa: L'Hospitalet Racket Club
Tasques al lloc de treball: Direcció de l´àrea de director de Casal
Necessitem persones joves, dinàmiques, actives, amb experiència prèvia i ganes de treballar per construir un nou equip que s’ocupi del nostre casal d’estiu. Aquest equip ha d’estar format per:
1. Un director del Casal d’estiu
2. Monitors
Requeriments del candidat:
- Titulació de lleure, experiència prèvia
S'ofereix: MONITOR - 236,72€ BRUTS/SETMANA
Enviar currículum a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Coordinador de fitness i activitats dirigides (Blanes)
Data de publicació: 20/05/2015
Data d'expiració: 31/05/2015
Empresa: CLUB DE VELA BLANES
Tasques al lloc de treball: Planificar les activitats del nou "Fitnes&Spa" del Club de Vela Blanes, coordinant el programa d'activitats dirigides, així com la sala de fitnes i els entrenaments personals. Gestionar l'equip de Recursos Humans, tot i que també haurà d'actuar com a tècnic esportiu portant a terme classes d'activitats dirigides i entrenaments personals. Així mateix, també participarà de les tasques de comercialització i administració.
Requeriments del candidat:
- Graduat en CAFE
- Esperit comercial i polivalència entre les diferents àrees que composen un centre esportiu
- Busquem una persona entusiasta que vulgui començar a desenvolupar una carrera professional en l'àmbit de la gestió esportiva
- L'experiència només és imprescindible com a tècnic esportiu, no com a coordinador
S'ofereix: 40 hores setmanals. Salari a convenir. Bona oportunitat per a que persones amb perfil tècnic, puguin adquirir experiència en el camp professional de la gestió de l'esport, i garantim un molt bon ambient de treball.
Enviar currículum a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Sports Marketing- Original Buff (Igualada)
Data de publicació: 19/05/2015
Data d'expiració: 31/05/2015
Empresa: Original Buff, SA
Tasques al lloc de treball: Dins del departament de marketing de la central de l'empresa, s'encarregarà de donar suport en la implementació del pla d'esdeveniments esportius, i ambaixadors de la marca a nivell internacional.
- Suport en l'organització, muntatge i assistència dels esdeveniments i fires esportives on està present la marca, tant a nivell nacional com internacional
- Gestió, seguiment i recerca d'atletes patrocinats. Persona de contacte amb els ambaixadors de la marca, donar-los suport i recopilar la informació per actualitzar les notícies d'ells al nostre web i xarxes socials
- Coordinació de les sessions de fotos que es facin amb els ambaixadors per utilitzar en el pla de comunicació de la marca
- Actualitzar continguts de les news i newsletter dels esdeveniments i ambaixadors que patrocini la marca
- Suport en la creació dels catàlegs de les col·leccions de producte
- Control del pressupost dels projectes assignats
- Fer el seguiment dels KPI's dels projectes assignats d'esports marketing
Requeriments del candidat:
- Formació en INEF
- Valorable formació complementària en Gestió i direcció de l'esport
- Experiència mínima 4 anys sports marketing dins d'empreses del sector esportiu
- Persona jove, dinàmica i organitzada amb interessos pel mercat esportiu
- Domini del pack office i de les noves tecnologies: xarxes socials i gestió contingut web
- Imprescindible anglès B2, català i castellà. Domini de les llengües a l'hora de redactar
- Imprescindible vehicle propi. Disponibilitat per viatjar determinats caps de setmana i a nivell internacional
S'ofereix: Jornada sencera. Retribució valorable en funció vàlua del candidat.Empresa ubicada a Igualada.
Enviar currículum a a Úrsula Rodríguez (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
DIRECTOR TÈCNIC (Baix LLobregat)
Data de publicació: 07/05/2015
Data d'expiració: 31/05/2015
Empresa: SEAE S.A.
Tasques al lloc de treball: El lloc de feina es el de director tècnic d'instal·lació esportiva situada al baix Llobregat, tenint que relitzar les tasques de control i supervisió de personal, vigilancia del compliment dels ímputs de qualitat, experiencia en la conducció d'equips de treballs, control pressupuestari, tracte directe amb client i usuaris, formació i experiencia interdisciplinar en activitats aquàtiques, físiques i de salut, qualsevol altre tasca relacionada amb el lloc de treball.
Requeriments del candidat: Llicenciat en Educació Física
S'ofereix: Jornada Completa, contracte inicial temporal amb posibilitat de conversió a indefinit, sou brut anual 23.000E
Enviar currículum a la següent dirección de correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Manager esportiu (Barcelona)
Data de publicació: 26/03/2015
Data d'expiració: 13/04/2015
Empresa: Empresa d'àmbit nacional líder en el sector esportiu i del benestar personal, en ple procés d'expansió necessitaria incorporar manager
Tasques al lloc de treball:
- Responsable de dur a terme la consecució dels objectius qualitatius i quantitatius establerts per la companyia
- Responsable del correcte funcionament, seguretat i neteja de la instal·lació, per oferir la millor qualitat i comfort als nostres socis
- Seguimient dels equips de treball, horaris, activitats, etc.
- Responsable dels objectius comercials que s'estableixin a l'empresa
Requeriments del candidat:
- Graduat/da o Llicenciat/da en CC Activitat Física i Esport
- Master en gestió d'instal·lació esportiva o similar
- Experiència prèvia mínima de dos anys en la gestió d'instal·laciones esportives i coneixements en activitats dirigides o col·lectives
- Nivell mig-alt d'excel
- Persona dinàmica, resolutiva amb iniciativa i creativitat per aconseguir els objectius
- Gran capacitat de lideratge i d'organització
- Abstendre's qui no reuneixi el perfil requerit
S'ofereix: Contracte laboral a jornada completa.Formació permanent. Incorporació inmediata.Retribució negociada de forma individual segons valia.
Els interessats/des poden enviar el seu CV a la direcció (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Coordinador d'activitats esportives i de lleure (El Prat de LLobregat)
Data de publicació: 14/03/2015
Data d'expiració: 27/03/2015
Empresa: Academia Sánchez- Casal
Tasques al lloc de treball:
- Coordinar i desenvolupar les tasques lúdico-esportives
- Coordinar i liderar les sortides recreatives programades
Requeriments del candidat:
- Llicenciatura/Grau universitari en Ciències de l'activitat física i l'esport
- Experiència en coordinació d'activitats esportives i de lleure
- Coneixements de preparació física
- Anglès fluid
S'ofereix: Remuneració base de 1400€ bruts, possibilitat d'augment mitjançant incentius variables.
Interessats enviar el currículum via email a la direcció (Necessites javascript per veure aquest correu-e) a l'atenció de Dani Romero.
Responsable secció Wellness- Girona
Data de publicació: 25/02/2015
Data d'expiració: 25/03/2015
Empresa: Companyia líder en centres de benestar urbans d'alt nivell, precisa pel seu centre ubicat a GIRONA un/una RESPONSABLE WELLNESS
Tasques al lloc de treball:
- Implantació d'accions comercials
- Supervisió d'equips per àrea (Fitness, Entrenadors Personals, Activitats Dirigides, Natació, Beauty i Fisioterapia)
- Aplicació del pla de fidelització
- Realització dels quadrants horaris dels equips
- Selecció del personal de plantilla
- Gestió d'equipamients
- Comunicació d'incidències i averies a Direcció de Manteniment i Seguiment dels indicadors i productivitat
- Aplicació de protocols
Requeriments del candidat:
- Treball en equip
- Iniciativa
- Molt valorable experiència en el sector Esport/Salut
- Experiència mínima 2 anys
- Coneixements Office
- Valorable coneixements d'idiomes
S'ofereix: 40 hores
ENVIAR CV A: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Coordinador/a de recepció i atenció al client
Data de publicació: 07/02/2015
Data d'expiració: 01/03/2015
Empresa: Instal·lació esportiva municipal a L’Hospitalet de Llobregat
Tasques al lloc de treball:
- Gestió dels recursos humans del departament (distribució de tasques, horaris, nòmines, seguiment, informació)
- Gestió de les accions de captació i fidelització de clients, seguiment d'indicadors, implantació i seguiment de campanyes de promoció i comunicació
- Control econòmic i administratiu (tancaments de caixes, facturacions, ingressos, devolucions)
- Control del software de gestió de clients
- Atenció a les queixes i suggeriments
Requeriments del candidat:
Imprescindible:
- Experiència en coordinació de departament de Recepció i Atenció al Client
- Formació especialitzada en vendes, atenció al client, màrqueting, control econòmic i administratiu
- Llicenciatura / Grau en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, Administració i Direcció d'Empreses, Econòmiques, Màrqueting
- Català i Castellà (expert) i Anglès (bàsic)
- Excel, Power Point, Software gestió centres esportius (expert), Word, Disseny Gràfic
S'ofereix:
- Jornada completa: disponibilitat de matins i tardes
- Contracte per obra o servei: data de contractació març 2015
- Sou a convenir
- Incorporació inmediata
Franquícia Well, Centre d'Entrenament Personal i Funcional
Data de publicació: 06/01/2015
Data d'expiració: 27/02/2015
Empresa: Well, Centre d'Entrenament Personal i Funcional
Tasques al lloc de treball: Well, Centre d'Entrenament Personal i Funcional vol començar l'any en expansió amb franquícies i crèixer la marca de la millor manera per tot el territori català.
Som un centre exclusiu en metodologia amb diferents patents d'entrenament i mètode i, en seguiment dels nostres clients. Per tant, podem garantir la viabilitat del negoci d'una manera ràpida.
Aquest any hem obert un nou centre a Badajoz i aquest any vinent tenim diversos projectes per obrir més a Catalunya. Esperem que s'incorporin altres!
Requeriments del candidat:
- Emprenedor
- Ser llicenciat/da, graduat/da en Activitat Física o contractar un/a
- Inversió inicial mínima de marca i model de negoci
S'ofereix:
- Model de negoci viable
- Marca de valor amb garantia
- Pàgina web
- Xarxes socials
- Contactes de proveïdors diversos
- Pack starter de benvinguda (samarretes, motxilles, tovalloles, etc)
- Formació interna i continuada
Enviar sol·licituds al mail (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Gestor de centre amb monitoratge (Sort)
Gimnàs de nova obertura a Sort (Pallars Sobirà)
Data de publicació: 30/01/2015
Data d'expiració: 13/02/2015
Empresa: Gimnàs de nova obertura prevista per finals de febrer. El centre està compost de dues pistes de pàdel, una zona d'aigües amb piscina, spa i sauna, i una altra planta amb més de 500m2 destinats a musculació, cardio, spinning i tot un seguit d'activitats dirigides.
Tasques al lloc de treball: Les tasques a realitzar són portat la gestió esportiva del centre dedicant una part d'aquestes hores a realitzar alguna activitat.
Requeriments del candidat: LLicenciat en INEF o similar i experiència mínina en club esportiu, gimnàs o centre de fitness
S'ofereix: Contracte fix amb possibilitat d'allotjament
Contactar a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Plaça de tècnic de la Regidoria d'Esports i Joventut
Data de publicació: 27/01/2015
Data d'expiració: 02/02/2015
Empresa: Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat
Tasques al lloc de treball: ANUNCI de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat, de convocatòria d'un concurs oposició per seleccionar un/a titulat/da superior universitari/ària (Llicenciat/da en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport), subgrup A1, per a la Regidoria d'Esports i Joventut (Servei d'Esports) d'aquest Ajuntament.
Requeriments del candidat: Nivell titulació: Estar en possessió del títol de Llicenciat/da en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport (o d'educació Física, segons l'antiga nomenclatura). Acreditar experiència en la direcció d'equipaments esportius o en la direcció d'equips humans en instal·lacions esportives.
S'ofereix: La persona seleccionada serà nomenada funcionari/ària interí/na i cobrirà així una plaça de titulat/da superior universitari/a (llicenciat/da en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport), subgrup A1. També serà adscrita, amb caràcter provisional, a un lloc de treball de "Director/a d'equipament esportiu", nivell de complement de destinació 21, grup retributiu 4.
Forma de contactar: La presentació de sol·licituds es farà al Registre General d'aquest Ajuntament, situat als carrers: c. de Josep Prats, 2; c. de Girona, 10 i c. de Migdia, 5, d'aquesta ciutat, des del dia 26 de gener de 2015 fins al dia 2 de febrer de 2015, ambdós inclosos
Per a accedir a l'anunci click aquí
Personal administració IEM Espai de Mar
Data de publicació: 16/12/2014
Data d'expiració: 30/11/2014
Empresa: 25/01/2015
Tasques al lloc de treball:
- Tramitació de sol·licituds d'abonaments en els seus diferents tipus, inscripcions en les diferents activitats organitzades i els seus tiquets, així com carnets d'abonaments
- Gestió d'altes, baixes i modificacions
- Maneig de l'equip telefònic, impressora, paquet informàtic de gestió administrativa. Atenció telefònica i al client
- Registres d'informació
- Arxiu de dades i documentació
- El·laboració i enviament de documents
Requeriments del candidat:
- Coneixements d'Informàtica
- Ús d'eines informàtiques de comptabilitat
- Venta i atenció al públic
- Relacions laborals
- Coneixements d'anglès-català i castellà
S'ofereix: Horari de divendres de 9-15h, dissabte de 9-16h i diumenge de 10-14h amb possibilitat d'ampliació d'hores en temporada alta (abril-setembre)
Enviar Currículum Vitae al mail (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Assessors Comercials- Ametlla del Vallès i Cabrils
Data de publicació: 03/11/2014
Data d'expiració: 30/11/2014
Empresa: Illa Activa
Tasques al lloc de treball: Es busquen assessors comercials per a la captació de nous abonats en les instal·lacions que l'empresa té en els municipis de l'Ametlla del Vallès i Cabrils.
- Gestió comercial d'empreses
- Presentació de preus
- Seguiment de clients potencials
- Fidelització de clients
Requeriments del candidat:
- Experiència prèvia en feines similars
- Es valorarà l'experiència prèvia en el sector del fitness
- Bona presència
- Català parlat i escrit
- Predisposició per fer captació de clients externa
S'ofereix: Mitja jornada
Enviar CV amb fotografia a (Necessites javascript per veure aquest correu-e).
Coordinador Camp Esportiu (Barcelona)
Data de publicació: 08/10/2014
Data d'expiració: 17/10/2014
Empresa: Barcelona Universitari Club
Tasques al lloc de treball: Serà el responsable, sota les premisses del Director de la Instal·lació, de tot el vinculat amb la part tècnica de la instal·lació: personal, material, horaris d'activitats ... I serà responsable de formalitzar la documentació tècnica i administrativa necessària pel funcionament diari de la instal·lació. Haurà de comunicar i coordinar el dia a dia dels treballadors, les diferents Entitats Usuaries, i atendre el públic.
- Control diari del personal i de les unitats del servei, tant de dependència directa com indirecta
- Control diari d'activitats, plans d'usos i programació d'activitats
- Supervisió i control dels recursos materials de les activitats
- Previsió de les necessitats de reposició d'equips i materials
- Vigilància del compliment dels ímputs de qualitat específics dels departaments d'activitats
- Atenció i relació directa amb els clients i usuaris dels diferents programes i serveis
- Control dels usos del camp
- Control i seguiment d'utilització dels diferents espais
- Proposta de jornada de caràcter especial, promoció i dinamització
- Elaboració d'un informe de caràcter trimestral i/o anual on surtin reflectits les dades d'assistència i l'evolució dels diferents serveis
- Gestió dels recursos humans
- Realització de propostes de nous serveis, lloguers,...
- Reunions periòdiques de seguiment amb el director de la instal·lació
- Reunions de seguiment conjuntament amb la direcció de la instal·lació, la resta de de personal
- Relació amb les entitats que fan ús de la instal·lació.
- Establir els vincles comunicatius dels diferents departaments i del personal amb la direcció
- Realitzar una avaluació continuada del funcionament general de la instal·lació
- Portar conjuntament amb el director la situació econòmica de la instal·lació, centrant -se principalment en la taula de pagaments- cobraments i els seus registres
- Realitzar les factures i fer un seguiment i control de les mateixes
Requeriments del candidat:
- Llicenciat/da en educació física
- Formació específica en la gestió d'instal·lacions esportives
- Experiència i formació en la gestió i direcció d'equipaments esportius
- Experiència i formació tècnica en la programació d'activitats i serveis
- Experiència i formació en la conducció d'equips de treball
- Experiència en matèria laboral i administrativa i en la conducció d'equips de treball
- Experiència en planificació i control d'activitats físiques i esportives
- Experiència en el tracte amb els clients i usuaris potencials de l'equipament esportiu
- Experiència i formació a l'execució tècnica de serveis d'esports d'equip a l'àmbit educatiu
- Àmplia experiència en la relació amb l'usuari
S'ofereix:
- 35 hores/ setmana
- de dilluns a divendres i dissabte matí
- 18.000€ bruts anuals més possibles variables
Currículum via mail a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Director/a d'instal·lacions esportives (Zona Garraf)
Data de publicació: 29/09/2014
Data d'expiració: 15/10/2014
Empresa: META GESTIÓN
Tasques al lloc de treball:
- Dirigir i motivar l'equip de treballadors
- Organitzar, avaluar i controlar l'equip de treballadors
- Coordinar i protagonitzar la relació entre les entitats i institucions
- Potenciar la imatge pública i comparativa de la instal·lació
- Organitzar l'oferta de les activitats esportives
- Reclutar el personal tècnic
- Vetllar per la formació i immersió del personal tècnic
- Organitzar, controlar i valorar les activitats esportives
- Uniformar i organitzar els torns dels instructors
- Controlar i valorar l'èxit de les activitats
- Reforçar la normativa de la piscina
- Vetllar pel bon manteniment de la instal·lació
- Conèixer les inquietuds dels clients
- Establir els contractes i relacions amb les entitats de lloguer
- Promocionar relacions socials entre el client i la instal·lació
- Revisar i actualitzar els taulells d'informació.
Requeriments del candidat:
- Llicenciat en econòmiques, empresarials, enginyer o CAFE (especialitat: gestió)
- Ampliació d'estudis en el camp de la gestió esportiva i empreses de serveis (màsters, etc.)
- Facilitat pel tracte humà
- Experiència en el camp de la gestió (millor gestió esportiva)
- Coneixement del món de l'activitat física i l'esport
- Informàtica a nivell d'usuari
S'ofereix: Treball a jornada completa
Enviar el CV a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Llicenciat CAFE per impartir cursos de formació CIATE
Data de publicació: 25/09/2014
Data d'expiració: 31/10/2014
Empresa: Consell Esportiu Vallès Occidental Sabadell
Tasques al lloc de treball: El candidat/a seleccionat/da haurà d'impartir classes teòriques i pràctiques a un grup reduït de 10 alumnes. El temari serà el bloc comú del curs CIATE i diversos blocs específics.
Requeriments del candidat: Es requereix llicenciatura CAFE. Es valorarà experiència demostrable en tasques de formació i en especial, l'experiència impartint cursos CIATE.
S'ofereix: Contracte a temps parcial de 25 hores/setmana. L'horari de treball serà de 9 a 14h de dilluns a divendres del 8 de gener 2015 a finals de març 2015.
Els interessats/des poden adreçar un email a (Necessites javascript per veure aquest correu-e) indicant les seves pretensions econòmiques en salari brut mensual, juntament amb el seu CV i aquella informació que considerin rellevant. La no resposta per part del Consell Esportiu indicarà que la plaça ha quedat coberta per un altre candidat/a.
Responsable Escola de Tennis (Vic)
Data de publicació: 22/09/2014
Data d'expiració: 31/10/2014
Empresa: INTAC VIC, S.L.
Tasques al lloc de treball: Dissenyar i implementar la política general de l'escola de tennis de competició de prestigiós club esportiu de la comarca d'Osona. Es responsabilitzarà de la direcció i coordinació de totes les activitats d'aquesta àrea.
Requeriments del candidat:
- Formació universitària
- Experiència com a tècnic/gestor d'una escola de tennis
- Ofimàtica avançada
- Català i castellà parlats i escrits correctament
- Flexibilitat horària de dilluns a diumenge
- Edat de 30 a 40 anys aprox
- Carnet de conduir
S'ofereix:
- Estabilitat laboral (jornada complerta)
- Incorporació en equip altament qualificat
- Retribució negociable segons perfil
Enviar cv a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Assistant per Club de Fitness (Hospitalet de Llobregat)
Data de publicació: 10/09/2014
Data d'expiració: 10/10/2014
Empresa: ACG UNLIMITED SL (Anytime Fitness)
Tasques al lloc de treball: Nou centre Anytime Fitness de propera obertura a l'àrea metropolitana de Barcelona selecciona un Assistant per treballar al centre. Les seves responsabilitats, en dependència del Club Manager seran:
- Col·laborar a les tasques necessàries pel dia a dia del centre.
- Assegurar el correcte estat de les diferents àrees del centre (cardio, màquines, sala activitats...), neteja, funcionament màquines...
- Col·laborar en tasques administratives pròpies del funcionament del centre i en la gestió dels socis.
Requeriments del candidat:
- Llicenciatura en INEF, CFGS, AAFE o similar formació oficial en ciències de l'esport.
- Experiència en posició similar (mínim 6 mesos) o haver realizat pràctiques en centres esportius.
- Experiència en definició de plans d'entrenament.
- Capacitat de treball en equip i domini d'eines informàtiques.
- Disponibilitat per incorporació al Novembre.
S'ofereix:
- Contracte inicial d'un any de duració.
- Incorporació a nou centre franquiciat de la cadena de centres de fitness líder en el món que actualment ccompta amb més de 2.600 centres operatius.
- Retribució composta per fixe més variable.
- Assistència a cursos de formació.
- Previsible promoció a club manager a mig plaç.
Gerent per a centre esportiu (Mataró)
Data de publicació: 03/08/2014
Data d'expiració: 15/09/2014
Empresa: GEB
Tasques al lloc de treball: Instal·lació esportiva de Mataró busca un gerent per a dirigir el centre en totes les seves besants i en dependència directe de la junta directiva de l'entitat.
Les seves funcions es basaran principalment en la gestió íntegra de la instal·lació des de totes les seves àrees. Fent principal incidència en l'increment i fidelització del número d'abonats i, en l'optimització del compte de resultats amb el creixement de l'activitat comercial i dels ingressos per la prestació de serveis.
Requeriments del candidat: Llicenciat en Ciències de l'Educació Física i l'Esport, amb formació complementària en gestió empresarial i marketing, amb experiència en la gestió de centres esportius, altament responsable i que s'impliqui amb el projecte, amb altes habilitats comercials i organitzatives, amb domini de la direcció i gestió dels recursos humans i de les relacions interpersonals, amb un gran domini de les eines ofimàtiques actuals i de la llengua catalana.
S'ofereix: Incorporació immediata i contracte indefinit.
Els candidats que compleixin els requisits hauran d'enviar una carta de presentació mes currículum amb foto a (Necessites javascript per veure aquest correu-e).
Comercial a jornada complerta
Data de publicació: 06/08/2014
Data d'expiració: 30/09/2014
Empresa: CEM NOVA ICÀRIA
Tasques al lloc de treball: Comercial de dillus a dijous matí i tarda i divendres matí a jornada complerta per una instal·lació esportiva a Barcelona. També encarregat/da de les xarxes socials.
Requeriments del candidat:
- Estudis de la branca esportiva: llicenciatura, magisteri o cicle
- Amb domini del català, castellà i anglès
- Es valorarà l'experiència, els estudis en gestió esportiva i en xarxes socials
S'ofereix: Contracte indefinit de 40 hores amb un sou fixe + variable
Enviar curriculum per email a (Necessites javascript per veure aquest correu-e).
Director Tècnic per Club d´Esqui de la Cerdanya
Data de publicació: 03/07/2014
Data d'expiració: 09/09/2014
Empresa: ESQUI CLUB CIM
Tasques al lloc de treball: Estem buscant un director tècnic per portar un equip de monitors de un club d´esquí per la temporada de hivern.
Requeriments del candidat: Es requereix que hagi treballat en el món de la neu com a monitor, entrenador i que tingui dots de lideratge.
S'ofereix: Per treballar tots els caps de setmana de la temporada d´esqui i part de les festes de nadal, setmana santa ...
Enviar CV a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Conducció i gestió de equipaments esportius
Data de publicació: 02/07/2014
Data d'expiració: 15/07/2014
Empresa: Integracion Social de Minusvalidos S.L.
Tasques al lloc de treball:
- Atenció als usuaris
- Acreditació dels usuaris, tècnics i directius
- Assignació vestidos als equips locals i visitants
- Informació sobre els espais
- Coordinació de tasques amb el Tècnic d'equipaments esportius
- Tramitació d'inscripcions
- Gestió administrativa
Requisits del candidat: Coneixements en eines ofimatiques preferentment Deportwin v2.95
S'ofereix: Jornada complerta amb contracte indefinit i salari aproximat de 22.000 euros bruts/ any. Incorporació inmediata.
Enviar curriculum via correu electrònic: (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Gerent d'un club esportiu- Barcelona
Data publicació: 30/06/2014
Data expiració: 08/07/2014
Empresa: Club de natació
Requeriments del candidat:
- Llicenciat/Graduat en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport
- Es valorarà experiència en llocs de gestió esportiva.
- Experiència en el mon de la Natació o el Waterpolo.
Enviar un correu electrònic a (Necessites javascript per veure aquest correu-e)
Tècnic mig en gestió
Data de publicació: 27/06/2014
Data d'expiració: 07/07/2014
Entitat: Ajuntament de Sant Fruitós de Bages
ANUNCI de l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages, d'aprovació de les bases i la convocatòria pel nomenament interí d'una plaça de tècnic/a mig de gestió per proveir un lloc de tècnic/a d'esports (dedicació 18,75 hores/setmanals), fins a la cobertura definitiva de la plaça i per procediment d'urgència. Les bases específiques que regulen aquest procés selectiu s'han publicat íntegrament a la web municipal http://www.santfruitos.cat i en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament. El termini de presentació d'instàncies serà de 10 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci al Butlletí Oficial de la Província BOP BARCELONA 27/06/2014.
Requeriments del candidat: https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp?fnew?bop2014&06/022014016429.pdf&1
Responsable Operatiu de La Piscina de la Selva
Data de publicació: 15/05/2014
Data d'expiració: 30/06/2014
Empresa: Sport Assitances 2000S.L
Tasques del lloc de treball:
- Realitzar la campanya comercial i de comunicació i col.laborar en el disseny de les estratègies generals de comunicació
- Execució del pressupost i seguiment mensual d'aquest
- Direcció, supervisió i control de l'operativa regular de la instal·lació
- Millora constant i renovació dels productes i serveis de la instal·lació
- Reportar periòdicament a la direcció general de l'empresa
Requeriments del candidat:
- Titulació superior universitària en CAFE. Es valorarà el coneixement específic de la gestió d'instal.lacions esportives
- Domini del català, castellà i anglès
- Es valorarà l'experiència laboral o no formal en gestió d'instal.lacions esportives, esdeveniments esportius o en general en el sector esportiu
- Capacitat de lideratge, diàleg, negociació i treball en equip
- Personalitat proactiva, amb iniciativa i creativitat
- Incorporació inmediata
- Preferiblement residència habitual a Santa Coloma de Farners o municipis de l’entorn
Ofereix: Jornada sencera. Sou a convenir
Enviar CV via e-mail
PROFESSORS/ES UNIVERSITARIS/ES PEL GRAU CAFiE TECNOCAMPUS MATARÓ
Data de publicació: 06/05/2014
Data d'expiració: 21/05/2014
Tasques al lloc de treball: Impartició d'alguna de les assignatures en el grau de CAFiE, el·laboració del pla docent de les assignatures i funcions pròpies del PDI. Les assignatures són les següents:
- Esports col·lectius II (Voleibol / Hoquei herba)
- Activitats físiques a la sala de Fitness
- Legislació, Direcció i Gestió de l'Esport
- Activitat Física Adaptada
- Fisiopatologia en l'Activitat Física i l'Esport
- Prescripció d'Exercici Físic per la Salut
- Teoria i Pràctica de l'Entrenament III
- Llicenciat/da en Ciències de l'Activitat Física i de l'Esport
- Grau de Doctor/a
- Disponibilitat en horari de matins
- Experiència docent universitària
- Experiència en l'entorn virtual Moodle
- Experiència docent en semipresencialitat
- Coneixedors/es de l'Espai Europeu d'Educació Superior
- Compromesos/es amb el projecte dels Centres Universitaris Tecnocampus
- Competències en treball multidisciplinari
- Competències en treball on-line
- Capacitat d'innovació docent
Gestor de marca material esportiu
Data de publicació: 07/04/2014
Data d'expiració: 31/05/2014
Empresa: FTZ Marketing Outsourcing, SL
Tasques al lloc de treball:
- Visitar Punts de Venta Estratègics del Client (FNAC, EL Corte Inglés, Gimnàs DIR, Media Markt)
- Millorar la Imatge de Marca de la Tenda
- Recollir Incidències i fer el seguiment
- Reportar informació de l'estat dels productes
- Formació als venedors
- LLicenciatura
- Vehicle Propi
- 25h a la setmana de dilluns a divendres de 9.30-14.30
- Sou 780€ bruts al mes
- Contracte Estable
- Es paga Kilometratge, parking i peatges a part
- Treballar amb una marca lider en el sector Fitness&Outdoor
Cobrir temporalment absències o vacants de tècnic/a de serveis esportius (Cornellà)
Data de publicació: 04/04/2014
Data d'expiració: 14/04/2014
Empresa: Ajuntament de Cornellà de Llobregat
Tasques el lloc de treball: EDICTE de l'Ajuntament de Cornellà de Llobregat, en relació a la convocatòria per establir l'ordre de preferència per cobrir temporalment absències o vacants de tècnic/a de serveis esportius
Requeriments del candidat: https://bop.diba.cat/scripts/ftpisa.asp?fnew?bop2014&04/022014007849.pdf&1
CONCURS OPOSICIÓ CONVOCAT PER A SELECCIONAR DIFERENT PERSONAL AMB CARÀCTER NO PERMANENT, COM A TITULATS/DES SUPERIORS (TÈCNICS/QUES SUPERIORS DE L’ÀMBIT DE L’ESPORT).
http://www.l-h.cat/seleccio
1
BASES
CONCURS OPOSICIÓ CONVOCAT PER A SELECCIONAR DIFERENT PERSONAL AMB CARÀCTER NO PERMANENT, COM A TITULATS/DES SUPERIORS (TÈCNICS/QUES SUPERIORS DE L’ÀMBIT DE L’ESPORT).
B.O.P. DE DATA 10 DE JULIOL DE 2017
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L‟objecte d‟aquesta convocatòria és la constitució d‟una borsa de tècnics superiors de l‟àmbit d‟Esports, subgrup A1, nivell de complement de destinació 20, per ser nomenats funcionaris/àries interins/es segons les necessitats que es vagin produint.
L‟objectiu fonamental del lloc de treball és el de donar suport tècnic i assessorament en matèria esportiva en l‟elaboració i execució dels programes, projectes i actuacions desenvolupades en el Servei d‟Esports en matèria de programació esportiva municipal, esdeveniments esportius i/o suport a entitats esportives.
El sistema de selecció serà el de concurs-oposició.
El termini de vigència de la borsa de treball serà de 2 anys que es podrà ampliar si així ho acorda la Junta de Govern Local, una vegada s‟hagi dissolt el Tribunal Qualificador.
SEGONA.- REQUISITS DELS/DE LES ASPIRANT
Per ser admès i participar en el procediment selectiu els/les aspirants han de reunir els següents requisits:
1.- Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea o la d‟altres Estats els quals en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També podran ser admesos, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, el cònjuge dels espanyols i dels nacionals d‟altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret i als seus descendents i els del seu cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de 21 anys o més grans d‟aquesta edat i siguin dependents.
Els/les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d‟acreditar el nivell d‟espanyol DELE C1.
2.- Haver complert 16 anys d‟edat, i no excedir de l‟edat de jubilació.
3.- Estar en possessió del títol de llicenciats/des o graduats equivalents en Ciències de l‟Activitat Física i l‟Esport.
http://www.l-h.cat/seleccio 2
4.- Acreditar el nivell de suficiència de català, nivell C1, tal i com disposa la base sisena. En cas de no acreditar-se degudament el coneixement de català exigit s‟hauran de realitzar les proves específiques, dins dels procés selectiu.
Els requisits anteriors hauran de complir-se i acreditar-se fins l’últim dia de presentació de sol·licituds (excepte el nivell de català que podrà acreditar-se fins el dia que es faci la prova de nivell).
5.- No haver estat separat de servei de cap administració pública, ni estar inhabilitat per a desenvolupar les funcions del lloc de treball objecte de la convocatòria.
El requisit 5 haurà de complir–se i acreditar-se abans del nomenament de la persona seleccionada com a funcionari/ària interí/na.
6.- No haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual que inclou l'agressió i l'abús sexual, l'assetjament sexual, l'exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com pel tràfic d'éssers humans.
- Per la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i l'adolescència, es modifica l'article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener de la manera següent: ?Serà requisit per a l'accés i exercici de les professions, oficis i activitats que impliquin contacte habitual amb menors, no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual [...]. A aquests efectes, els qui pretenguin accedir a dites professions, oficis o activitats hauran d'acreditar aquesta circumstància mitjançant l'aportació d'una certificació negativa del Registre Central d'Antecedents Penals?.
El requisit 6 haurà de complir–se i acreditar-se abans del nomenament de la persona seleccionada com a funcionari/ària interí/na quan el lloc de treball a cobrir impliqui contacte habitual amb menors.
7.- Posseir la capacitat funcional per a desenvolupar les tasques.
A tal efecte la persona seleccionada serà sotmesa a una revisió mèdica per tal de determinar l’aptitud per al lloc de treball corresponent.
TERCERA.- SOL·LICITUDS
Les sol·licituds es presentaran en el Registre d‟aquest Ajuntament, situat al carrer Girona 10, planta baixa (Oficina d‟tencióal Ciutadà
OAC), en el termini de 20 dies naturals comptats a partir de l‟endemàde la publicacióde l‟extracte de la convocatòia en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. Prèiament, en el ButlletíOficial de la Provícia es publicaran ítegrament les bases.
Tambées poden presentar en la forma que estableix l‟rticle 16.4 de la Llei 39/2015, d‟ d‟ctubre, de procediment administratiu.
http://www.l-h.cat/seleccio 3
A la sol·licitud s‟ha d‟adjuntar:
- Fotocòia del DNI o del document equivalent d‟altres païos.
- Presentaciódel tíol requerit en la base segona.
- Acreditaciódel coneixement de la llengua catalana, en la forma establerta a la base sisena.
- Acreditacióde la llengua espanyola, en la forma establerta a la base segona, per aquells aspirants que no tenen la nacionalitat espanyola.
- Si s‟al·lega discapacitat s‟hauràde presentar, juntament amb la instàcia, dictamen tènic facultatiu de la valoraciódel grau de disminucióexpedit pel departament de Benestar Social i Famíia de la Generalitat de Catalunya, on consti el tipus i grau de disminució Si é necessari realitzar les proves amb unes condicions especíiques s‟hauràde presentar un dictamen d‟adequacióal lloc de treball en la funciópúlica, expedit igualment pel departament de Benestar Social i Famíia i on constin en quines condicions s‟an de realitzar les proves.
Tots els documents han de ser presentats en original juntament amb fotocòpies per a poder ser compulsades. (Excepte el DNI que no caldrà ser compulsat)
QUARTA.- LLISTA D’ADMESOS/ES I EXCLOSOS/ES
Una vegada finalitzat el termini de presentaciód‟instàcies, el Tinent d‟Alcaldia d‟isenda i Serveis Centrals, dictaràresolucióen el termini màim d‟un mes declarant aprovada la llista provisional d‟admesos/es i exclosos/es, la qual es publicaràa la pàina web de l‟juntament i al tauler d‟anuncis de l‟juntament situat al carrer Josep Prats, nº 2.
En la mateixa resolucióes nomenaran als membres del Tribunal.
Aixímateix s‟indicaràque hi ha un termini de 10 dies hàils, comptats a partir de la publicacióde la resolucióal tauler d‟anuncis de l‟juntament, per fer esmenes i possibles reclamacions.
Si es presentessin reclamacions o esmenes, una vegada resoltes, el Tinent d‟lcaldia d‟Hisenda i Serveis Centrals dictaràresoluciódeclarant aprovada la llista definitiva d‟aspirants admesos/es i exclosos/es. Si no es presenta cap reclamacióla llista provisional passaràa ser definitiva sense que es torni a fer cap publicació
CINQUENA.- TRIBUNAL QUALIFICADOR
El Tribunal Qualificador el constituirà
President/a: Una Persona designada pel Tinent d‟Alcaldia de l‟Àea d‟Hisenda i Serveis Centrals.
Vocals: Dues persones designades per l‟Àea d‟Hisenda i Serveis Centrals.
http://www.l-h.cat/seleccio 4
Secretari/àia: El/la funcionari/àia designat d‟entre els que presenten serveis al departament de Recursos Humans de l‟Ajuntament, que no formaràpart del Tribunal Qualificador.
La designaciódels/de les membres del Tribunal Qualificador inclouràla dels/de les suplents respectius/ves.
El Tribunal Qualificador no es podràconstituir ni actuar si no hi só presents mé de la meitat dels seus membres, titulars o suplents indistintament. L‟ssistècia del president/a i del/de la secretari/àia seràsempre necessàia.
Les decisions s‟adoptaran per majoria. En el cas que es produeixi un empat en les decisions del Tribunal, el/la president/a tévot de qualitat.
Els/les membres del Tribunal Qualificador no podran intervenir, i els/les aspirants podran formular recusaciócontra els/les mateixos/es, quan concorrin les circumstàcies que preveu l‟article 23 de la Llei 40/2015, d‟ d‟ctubre de 2015, Llei de rèim juríic del sector púlic.
El Tribunal Qualificador podràcomptar amb assessores especialistes per a la celebracióde totes o alguna de les proves que col·laboraran amb l‟ògan de seleccióexclusivament en l‟exercici de les seves especialitats tèniques i no tindran la condicióde membres del Tribunal Qualificador.
El Tribunal Qualificador adaptaràels mitjans i/o els temps de realitzacióde les proves pels/per les aspirants que tinguin la condicióde discapacitats/des.
El Tribunal Qualificador podràdesqualificar els exercicis de qualsevol opositor quan l‟ctuaciód‟aquest vulneri la normativa aplicable i/o les presents bases o quan el seu comportament suposi un abú d‟aquestes.
El Tribunal queda facultat per resoldre els dubtes que es presentin i prendre els acords necessaris per al bon ordre de les proves en tot el que no preveuen aquestes bases.
SISENA.- DESENVOLUPAMENT DEL PROCÉS SELECTIU
El sistema de seleccióé el de concurs-oposiciói constaràde les segünts fases:
Fase d’oposició
L‟posicióconsistiràde les segünts proves:
1. Realitzaciód‟na prova consistent en un exercici teòic-pràtic relacionat amb el temari que figura a l‟nnex I i amb les funcions a realitzar. Aquesta prova es valoraràde 0 a 40 punts i es dividiràen part teòica (es valoraràde 0 a 20 punts) i part pràtica (es valoraràde 0 a 20 punts), sent necessaris per aprovar i passar a la fase de concurs un míim de 20 punts.
Per a la realitzaciód‟quest exercici es podràfer ú de textos legals no comentats peròsi concordats.
http://www.l-h.cat/seleccio 5
2. Prova de català nivell de suficiècia, certificat C1
La qualificaciód‟questa prova seràd‟?apte/a? o ?no apte/a?.
Aquells aspirants que obtinguin la qualificacióde ?no apte/a? quedaran exclosos/es del procé selectiu.
Estan exempts de realitzar aquesta prova qui juntament amb la sol·licitud per prendre part en les proves selectives, presenti algun dels següents documents:
Acreditaciódel coneixement de la llengua catalana, de nivell de suficiècia certificat C1, mitjançnt la presentacióde tíols, diplomes i certificats equivalents als certificats del coneixement de catalàde la secretaria de Políica Lingüítica.
Aportaciód‟n certificat del servei de Recursos Humans d‟quest Ajuntament, en el quèes faci constar que s‟a participat anteriorment en un procé de seleccióde personal en aquest Ajuntament i que dins d‟quest procé s‟a realitzat una prova de catalàdel mateix nivell o superior al que s‟xigeix en la present convocatòia i s‟a obtingut la qualificaciód‟pte/a.
3. Entrevista:
Realitzaciód‟na entrevista que es valoraràde 0 a 5 punts i no tindràcaràter eliminatori.
Fase de concurs
Consistiràen la valoraciódels mèits al·legats i acreditats documentalment de forma fefaent pels/per les aspirants.
V
ALORACIÓ DE L’EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL
1. Valoracióde l‟xperiècia professional realitzant funcions de tènic superior de l‟àbit esportiu en qualsevol administraciópúlica i/o en els seus organismes dependents, incloses les empreses amb capital ítegrament púlic fins a un màim de 4 punts a raóde 0,033 punts per mes.
2. Valoracióde l‟xperiècia professional realitzant funcions de tènic superior de l‟àbit esportiu realitzades a les empreses i organitzacions durant el períde que han prestat serveis a travé de contracte de serveis amb l‟dministraciófins un màim de 4 punts a raóde 0,025 punts per mes.
3. Valoracióde l‟xperiència professional realitzant funcions de tènic superior de l‟àbit esportiu en el sector privat, fins un màim de 4 punts a raóde 0,010 punts per mes.
Per a la valoració dels anteriors apartats s’hauran de presentar els documents acreditatius del temps de serveis prestats, tipus de relació laboral o professional, categoria professional i funcions realitzades. A més, es recomana que es presenti l’informe de vida laboral, expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
http://www.l-h.cat/seleccio 6
V
ALORACIÓ DE L’ITINERARI FORMATIU
4. Els cursos, seminaris, jornades, etc. que tinguin relacióamb el contingut de la convocatòia que s‟a de cobrir, inclosos els cursos de prevencióde riscos laborals, de proteccióde dades, transparècia i els relacionats amb temes d‟gualtat de gèere, es valoraran fins a 3 punts de la forma segünt:
–
Si no consta la seva durada es valoraràa raóde 0,10 punts per curs.
–
Per cada hora de curs es valorarà0,01 punts.
–
Nivell de catalàsuperior al requerit en aquesta convocatòia a raóde 0,20 punts per nivell.
–
En el cas de cursos que es certifiquin en un úic document, en el que es faci constar el total d‟ores de durada, encara que contingui l‟specificacióo desglossament de les hores de durada de cada part, assignatura o matèia de que hagi constat el curs, se‟ valoraràglobalment per les hores totals de durada i no parcialment per les hores de durada de cada part, assignatura o matèia.
–
La puntuaciómàima que es podràatorgar a un curs seràd‟ punt, encara que la seva durada sigui superior a les hores tingudes en compte per a la valoraciód‟n punt atorgat.
5. Es valoraràamb 1 punt estar en possessióde:
–
Postgrau, relacionat directament amb l‟àbit esportiu (míim 150 hores).
–
Especialista universitari, relacionat directament amb l‟àbit esportiu (míim 200 hores).
–
Expert universitari relacionat directament amb l‟àbit esportiu (míim 200 hores).
La puntuació màxima en aquest apartat serà de 2 punts.
6. Es valoraràamb 1 punt els estudis i les titulacions oficials relacionades amb l‟àbit esportiu, no incloent la presentada con a condiciód‟ccé al concurs oposició que a continuacióes relacionen:
–
Tíol corresponent a Cicle formatiu (Grau mitjào superior) de FormacióProfessional de la famíia d‟ctivitats fíiques i esportives.
–
Certificat d‟ptitud pedagòica (CAP), els tíols d‟specialitzaciódidàtica i el certificat de qualificaciópedagòica (CQP), si s‟an obtingut abans del l‟ d‟ctubre del 2009.
–
Diplomatura universitàia
–
Llicenciatura universitàia
–
Grau universitari
–
Doctorats
La puntuació màxima en aquest apartat serà d’1 punt.
Valoració d’altres mèrits
7. Es valoraran fins a un màim d‟ punt, altres mèits relacionats amb les funcions a desenvolupar i mé concretament conferècies i jornades, imparticióde cursos i docècia, ponècies, xerrades, publicacions i/o documents especíics d‟nàisi i investigació articles i comunicacions a congressos, docècia, tutories, voluntariat, etc.
La fase de concurs no técaràter eliminatori.
http://www.l-h.cat/seleccio 7
SETENA.- VALORACI? FINAL
Una vegada realitzada la fase d‟oposició el Tribunal Qualificador publicaràal web municipal i al tauler d‟anuncis la relaciódefinitiva d‟aprovats i atorgaràals aspirants aprovats un termini de 10 dies hàils comptats a partir del segünt al que es publica l‟esmentat anunci per a que presentin en el Registre General d‟quest Ajuntament, situat als carrers Josep Prats 2, Girona, 10 i Migdia 5 els documents acreditatius dels mèits que al·leguin per a la fase de concurs, presentant originals i fotocòies per a ser compulsades o fotocòies ja prèiament compulsades.
La documentacióque es presenti hauràd‟estar numerada, assignant un núero correlatiu per a cada full.
A la puntuacióde la fase d‟oposicióes sumaràla puntuacióobtinguda en la valoracióde mèits. El resultat final del concurs oposiciói la classificaciófinal dels/les aspirants que no hagin estat eliminats/des vindran determinades per la suma de les puntuacions obtingudes a les fases d‟oposiciói concurs.
En el supòit de que es produeixin empats tindràpreferècia la major puntuacióobtinguda en l‟xercici pràtic, en segon lloc la major puntuacióobtinguda en la suma dels dos exercicis teòic i pràtic, i en tercer lloc la suma total de la fase d‟posició En cas de persistir l‟empat el Tribunal Qualificador decidiràlliurement el criteri per dirimir-ho.
Els aspirants tindran un termini de 3 dies hàils per sol·licitar revisióde la valoracióde cada prova o dels mèits, a partir del dia segünt de la publicacióal web municipal de l‟nunci corresponent.
Els/les aspirants que hagin obtingut la puntuaciómíima per superar el procé selectiu integraran la borsa de treball objecte d‟aquesta convocatòia i podran ser cridats per l‟juntament d‟acord amb l‟ordre de puntuacióper al seu nomenament com a funcionaris interins.
Hi hauràun períde de prova de 6 mesos.
VUITENA.- RECURSOS
Contra aquest acord i les seves bases, que exhaureixen la via administrativa, les persones interessades podran interposar recurs potestatiu de reposiciódavant la Junta de Govern Local d‟aquest Ajuntament, en el termini d‟un mes a comptar de l‟ndemàde la seva publicacióen el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, d‟cord amb l‟rticle 123 i ss. de la Llei 39/2015 d‟ d‟ctubre, de procediment administratiu comúo recurs contenció-administratiu d‟cord amb l‟rticle 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicciócontenció administrativa, en el termini de dos mesos a comptar de l‟endemàde la seva publicacióal Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
Contra els actes de tràit que decideixin directa o indirectament sobre el fons de l‟ssumpte, determinin la impossibilitat de continuar amb el procediment selectiu, produeixin indefensióo perjudici irreparable a drets o interessos legíims, aixícom contra la puntuaciófinal de les proves selectives i la llista d‟aprovats, les persones interessades
http://www.l-h.cat/seleccio 8
poden interposar recurs d‟alçda davant del Tinent d‟lcaldia d‟isenda i Serveis Centrals en el termini d‟un mes a comptar de l‟ndemàde la seva publicacióal tauler d‟anuncis d‟aquest Ajuntament.
Tot això sense perjudici de la interposicióde qualsevol altre recurs que les persones interessades considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.
NOVENA.- PROTECCIÓ DE DADES
Aquest Ajuntament, en compliment del que disposa la Llei Orgàica 15/1999, de 13 de desembre, de Proteccióde dades de caràter personal, informa que les dades personals que facilitin els/les aspirants amb les seves instàcies, aixícom per la presentaciódels seus curríulums vitae i altra documentacióque es pugui aportar i, les que, en el seu cas es puguin generar com a conseqüècia de la seva participacióen aquest procé selectiu, seran emmagatzemats en un fitxer de l‟àea d‟Hisenda i Serveis Centrals amb domicili al carrer Josep Prats 2, c.p. 08901, l„ospitalet de Llobregat.
La presentacióde sol·licituds per prendre part en aquest procé selectiu seràconsiderada per aquest Ajuntament com un consentiment expré per al tractament de les dades facilitades pels/per les aspirants, incloses les dades relatives a discapacitat, amb la finalitat indicada sense perjudici de que puguin oposar-se en qualsevol moment i revocar el consentiment prestat.
Els/les interessats/des podran exercir el dret d‟accé, rectificaciói cancel·laciómitjançnt escrit dirigit a l‟juntament de l‟Hospitalet, carrer Josep Prats 2, 08901, en el termes previstos a la normativa aplicable.
De conformitat amb el que disposa l‟ordre CLT/482/2006 de 20 de setembre del departament de cultura, una vegada sigui ferma la resolucióde la convocatòia i el nomenament de personal, els/les aspirants que hi hagin participat tindran un termini de tres mesos per tal de retirar la documentacióaportada. Passat aquest termini, es procediràa la destrucciótotal de les instàcies, curríulums i proves de selecció
http://www.l-h.cat/seleccio 9
ANNEX I.-TEMARI
TEMARI ESPEC?FIC
1. Els equipaments esportius: conceptes i classificació Caracterítiques i tipus d‟spais esportius i espais complementaris dels equipaments esportius. El Pla director d‟nstal·lacions i equipaments esportius de Catalunya (PIEC). Concepte, objectius i metodologia. Classificacióde les xarxes del Pla director d‟nstal·lacions i equipaments esportius de Catalunya (PIEC). Instal·lacions i mòuls de la xarxa bàica.
2. L‟rganitzacióadministrativa de l‟sport català Estructura i funcions (I): la Secretaria General de l‟sport. El Consell Catalàde l‟sport. Tribunal Catalàde l‟sport. El Centre d‟lt Rendiment Esportiu (CAR). L‟nstitut Nacional d‟ducacióFíica de Catalunya (INEFC). Altres entitats esportives i consorcis.
3. Els consells esportius. La Unióde Consells Esportius de Catalunya (UCEC).
4. La formacióde tènics esportius a Catalunya. Agents i àbit d‟ctuació Titulacions i nivells existents. Les noves titulacions en matèia d‟sports.
5. Competècies municipals en equipaments esportius. Mapes d‟nstal·lacions esportives del municipi. Cens d‟quipaments esportius de L‟ospitalet de Llobregat. Competècies de la Generalitat de Catalunya i dels municipis en matèia d'esport. La Llei de l‟sport 1/2000, de 31 de juliol: conceptes i contingut.
6. L‟daptabilitat dels equipaments esportius a les variacions de la demanda de serveis. La viabilitat d‟n equipament esportiu. La polivalècia dels espais esportius. La gestiódels equipaments esportius municipals: models de gestió aspectes juríics i administratius. Models de relacióentre la iniciativa púlica i la privada.
7. Complementarietat d‟sos dels equipaments esportius. Complexes esportius. Els espais complementaris als equipaments esportius.
8. L‟espai púlic com a instal·lacióesportiva. La pràtica esportiva en espais no estrictament esportius. La seguretat en la pràtica esportiva.
9. L‟sport i les seves vessants: educativa, saludable, recreativa i competitiva.
10. Esport i salut. Efectes de la pràtica esportiva. Indicacions i contraindicacions. Factors higièics. Esport i medi natural.
11. La psicologia de l‟sport. Les caracterítiques i peculiaritats de l‟sportista en funcióde l‟dat i de l‟xigècia de l‟ctivitat.
12. L‟ctivitat fíica adaptada: concepte, objectius, propostes i situacióa Catalunya. L‟valuaciódels dèicits de les persones amb discapacitat. Criteris de selecciói d‟dequacióa una activitat fíica i a un programa d‟ntrenament. Els aspectes diferenciadors.
13. La pràtica esportiva a la tercera edat. L‟sport en edat escolar. Esport i educaciófíica a l‟scola. Concepte, objectius i caracterítiques.
14. Els jocs esportius escolars de Catalunya. Concepte, objectius, normatives i situacióactual. Els Jocs esportius escolars a l‟ospitalet.
15. Les activitats fíico-esportives en horari extraescolar. Propostes, objectius i continguts.
16. Esport i societat. L‟sport com a mitjàd‟ntegraciósocial. Condicions socioculturals de la pràtica esportiva. La reinserciósocial mitjançnt l‟sport. El fenomen de l‟ssociacionisme esportiu a Catalunya. Antecedents, evoluciói grau de desenvolupament actual. L‟ssociacionisme esportiu a l‟ospitalet.
17. Planificacióprogramaciód'activitats esportives puntuals: projectes. Planificacióprogramacióde les activitats fíiques de temporada: principis, fases i objectius.
18. Els esdeveniments esportius. Planificaciói organitzaciód‟sdeveniments esportius.
http://www.l-h.cat/seleccio
10
19. Programes esportius per als diferents púlics: definició fases i objectius. Processos i tèniques d‟valuaciói anàisi dels programes esportius municipals.
20. Contractació contractes del sector púlic.
TEMARI MATÈRIES COMUNES
1. La ConstitucióEspanyola de 1978: estructura, contingut i principis. Els drets i deures fonamentals i les llibertats púliques. L‟organitzacióterritorial de l‟stat: principis generals. L‟dministracióLocal. Les Comunitats Autòomes.
2. L‟statut d‟utonomia de Catalunya: estructura i contingut. Drets i deures de la ciutadania. Principis rectors. Garanties dels drets estatutaris. El govern local. Organitzacióterritorial local. Organitzaciódel Govern Local de Catalunya. Competècies locals. El Consell de Governs Locals. El municipi i l‟utonomia municipal. Principis d‟rganitzaciói funcionament i potestat normativa. Principi de diferenciació
3. Regulaciódel rèim local: ens que integren l‟dministracióLocal. Competècies municipals. Rèim d‟rganitzaciódels municipis de gran població Àbit d‟plicació Organitzaciói funcionament dels ògans municipals. Organitzacióde l‟Ajuntament de l‟ospitalet de Llobregat. El Consell Social de la ciutat.
4. El procediment administratiu: concepte i principis. El procediment administratiu comú Els recursos administratius: objecte i classes. Els recursos ordinaris i el recurs de revisió Tributs: principis de tributaciólocal. Ordenances fiscals. Taxes: fet imposable. Supòits de subjecciói d‟xempció Contribucions especials: fet imposable. Quota. Meritació Impostos: tipus, naturalesa i fet imposable.
5. Transparècia: exercici del dret d‟ccé a la informaciópúlica. Transparècia activa. Portal de transparècia de l‟Ajuntament. Administracióelectròica: pla director per a la implantacióelectròica. Comunicacions i notificacions electròiques. Proteccióde dades de caràter personal: principis generals. Igualtat: el principi d‟gualtat i la tutela contra la discriminació