Resum Esmorzars De Gestió Esportiva a LLeida 22 de febrer
Estratègies i eines per a la gestió de la comunicació digital a les entitats esportives als esmorzars de l' ACGEP
Vanesa Ortega, responsable de Comunicació, Màrqueting i Patrocinis del Balàfia Vòlei Ha Estat la convidada en aquesta nova sessió dels esmorzars de gestores esportius de Lleida. Vanesa ha aportat les claus, eines i recomanacions per organitzar i optimitzar la comunicació digital a les organitzacions esportives.
La presència a les xarxes socials, sobretot en aquelles en què es TROBA El nostre públic objectiu, es clau per al posicionament i la visibilitat de marca. Per Això cal saber quin llenguatge utilitzar en cada xarxa social, així com a quina hora s'han de realitzar les publicacions.
Els gestors esportius Assistents van ressaltar la Necessitat d'analitzar la informació obtinguda. Aquells que no es mesuren , no es controla i no es pot millorar. El mesurament Permet que optimitzar els esforços de comunicació i màrqueting digital, ens Ajuda a identificar i segmentar millor les audiències per ajustar permanentment les estratègies i accions.
L’Elaboració de continguts atractius que estén alineats amb el relat que l'Entitat vull transmetre apareix com un repte complex que Requereix de la participació d'Experts en comunicació.
Vanesa ressaltar la importància de la comunicació amb una pregunta final: ¿contractaries a un monitor que no sàpiga ballar per impartir una classe de Zumba? Aleshores per què deixes la comunicació en mà d'una persona que no es professional.
En el proper esmorzar del dia 22 de març es tractarà el tema de les eines tecnològiques per a la gestió esportiva.